Snow walk ICT.

.

Uihhh excited kemain aku harini nak update belog..kuikuikui




Assalammualaikum.....


Takdela special mana pon update harini tapi nak kongsi happy giles moment hari sabtu ritu..happy sangat u oulssss!


Happy sebab impian aku nak pergi tempat bersalji dah jadi kenyataan... yippi!!!


cer teka kat mana negara bersalji yang aku pergi? syiokkk tempat ni tau... syiokkk sangat macam nak tido je kat sane...theee theee theeeee 



Teka main2 jela sebab tajuk pon dah pecah rahsia! 




Sedikit gambar merungkai segalanya.......... *wahhhhhhhhhhhhh ayat kelasss gitu*













Ok aku paham aku over... aku hanya pergi ICT je... paham paham....



ICT pon ICT la janji ade salji2 gitu... syiok kemain tau...best sangat... harga pon kemain mahalnya..tapi xpe harga kita last2 nanti .. skang ni kita mulakan dengan ENTER tempat ni.. masuk2 terus kena scan tiket pehtu pergi amik baju sejuk ..carikla size ape korang nak.. tapi aku tak carik pon hubby suruh pekerja dia carikkan..tu yang baju aku kalau korang perasan dah macam jubah.. kahkah anak aku plak dah macam peguin comelll..kahkahkah opppss over.


Then pergi cari Locker untuk simpan handbeg segala barang berharga korang.. memang cekik darah disitu sekali bukak locker RM2.. tapi syiling yang kena masuk untuk kunci locker hanya 50sen....??? pelik x?? rasenya ni bukan cekik darah tapi dah kategori makan duit orang. ok over lagi...


Then kena sewa kasut but macam orang jual ikan pakai tu.. sewa saje RM10.. tapi kami xsewa pon sebab hubby memang dah pakai kasut sport and qaseh dah pakai stoking .. cuma aku je pakai selipar.. ok xpe aku paham.....well aku ingat xdela sejuk sangat kan..atau erti kata lain berlagak nak mampos konon2 boleh tahan sejuk... sekali..................hurmm sadis nak citer.... memang sejuk gila ,kaki kebas sebab pijak ais, tetiba macam xleh bernafas.. gila x?????!!!!!!!!!!! ok over .


Jalan sekejap then buat macam batak tak pernah tengok ais2 kepal.. pehtu jerit2 macam orang gila.. pehtu main2 gelongsor ais.. pehtu tetiba anak aku meleleh air hidung dan merengek2 nak keluar..badan dia pon dah menggigil.. hubby pon tak sedar tetiba air hidung dia pon meleleh... kahkahkahkahkah terus hubby macam orang kena kejar hantu berlari nak carik pintu keluar.. aku pon lari keanak anakkan la ...nak lari laju macam xlaju sebab kaki kebas gila.. pehtu tengah lari comel2 tu tetiba macam nak pengsan sebab sesak nafas.. sambil dah pikir esok kuar paper front page 1st time orang meninggal dalam tu.. perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! over gila dah ni...



Tapi seyes best sangat.. korang bole keluar panaskan badan kejap then masuk balik pon bole.. tapi anak aku dah xmo geleng2 kepala dekat 100x dia bila aku tnyer nak masuk lagi x... tapi 1 jela rugi aku bayar RM70 tapi masuk kejap... hubby dah cakap nanti nak pergi lagi tapi berdua je..ahaks!! 



Price


Adult : RM 35

Children : RM 20



Opening hours of i-City Snow House:


Monday to Thursday: 6.00pm to 12.00pm
Friday to Sunday:6.00pm to 2.00am




IMPORTANT : pada yang nak pergi lepas ni bawak sendiri kasut,stoking,sarung tangan,..& pakai baju tebal2 pon xpe..sebab sejuknya tak boleh nak digambarkan.... sekian terima kasih... :)























1 comment:

ct kektus said...

lain kali pergi berdua je, baru berbaloi. boleh lelama. hehee :D