Sos Cili Thai

.

Misi mengupdate belog dilakukan 1minggu 1x saje..itupon ikut mood..kalau mood xberapa nak ok mungkin 1 tahun 1x saje kot..theeeee over



Korang pernah makan sos ni x? sos cili thai..




eh eh kabur pulak...tapi xpe sos dia camni...




Selalu kalau korg order sotong goreng tepung ke keropok ikan ke mesti diaorg bagi sos ni.. tapi kalini aku cicah dengan cucur bilis.. 




Sedappppppp sehingga menjilat jari anak.. heeee tumpang jari diala sebab aku makan bersih ... heheh tapi tula makan 1,2,3,4 ketul je pehtu simpan terperap ..susah rumah aku tu skang nak masak pe2.. sumenya pakat diet kot.. ingat lepasni kalau aku teringin aku buat 1 senduk tepung jela..sape nak buat sendiri yerrrr...



Sebab tu skang blog aku ni dah tak de unsur2 masak memasak..sebab salah 1 nya itula tak de sape makan...nak elakkan pembaziran berlaku beli je kat kedai..senang melampau dah tu.....heheheh




Okla kita nak balik dah...jumpa esok kita nak update pasal bisnes kita.. hee hee heeee promot2...












No comments: