Restaurant SATAY SATAY...

.

Hoiii dah kenapa mata aku cam sembab je pagi ni! oooooo hoiiiiiiii hoiiiiiii! *nyanyi dalam nada dikir barat* ahaks!



Harini tak sihat tapi gagahkan jugak diri ni pergi keje.. kalau aku ade share dengan company tak pe..ni sebab aku pikir siapala aku ni.. kuli je kan... entah2 darjat aku rendah dari kuli... eh eh lelebih feeling plak..yela dahla tak sihat lepastu dicampur dengan perencah bosan, sedikit perasa makan hati jadi dah tak sedapla rasenya kan?!! bosannnn dengan hidup kadang2 tapi terpakse teruskan hidupppp...! *sambil menulis wasiat*







OVER TAK AKU SAMBIL TULIS WASIAT?? KAHKAHKAHKAHKAH







Lupakan sekejap kisah duka nestapa... kita berbalik pada kisah gumbiraaaa bersama orang tersayanggggggg! 






Dengar je jusco ade AEON sales trus jasss zassss zooommmm in ke jusco 1utama... sambil2 carik hadiah yang tak seberapa untuk anak kawan.. mcm tak caya je kalau keluar ngan hubby pergi shopping tak sampai 2jam kot dah choww.. tapi haritu aku pergi ngan mak n qaseh je dari kul 3 ptg smpi 6 ptg.. hamboiiiii syiokkkkkknyaaaa!



Aku dah tak larat tapi mak nak jalan jugak kan...so ikut jela........carik tempat makan tapi tak mau jalan jauh lagi.. jadi ternampak restaurant ni SATAY SATAY.. restaurat baru kotttt...




 Mase aku nak snap gambo budak ni..cepat2 dia capai menu book ..konon2 nak bergaya la...


 Ni opah tite....


Motip disebalik gambar ni menunjukkan kasut dia sungguh lawa dan hitammmm! kau ade katanyerr????


 Feveret mak.. memula order air barli..dia selidik punya selidik cancellll barli order lai chi kang! tak nampak katanyerr tadi... hakhakhakhak


 Aku main order je air ni....manissssss sangatla..

 Menu utama dia satay.. 1pinggan ni RM13

 Feveret mak mee bandung...perghhh sedapppppp sangat!

Terpinggir.... bad mood + mengantukkk



Mana tak mengantukk weh.. pagi2 kul 6.30 pagi dah bangun nak ikut aku pergi keje.. tak pasal2 kan? aku angkutla jugak walau niat hati ni tak mau angkut..heheeheheh seronok kemain... siap main air kat sinki opis aku ni ha! habis lencun baju... main kejar sane kejar sini sorang2, last sekali mintak nasi lemak! nasib baik pagi2 aku dah tapauuuu... 




Weekends skang dah malas nak jalan sgt.. duduk rumah lagi syiokk.. tapi disebabkan pikir anak kan..so bawak jugakla... 



Excited nak kongsi resepi ni!! tgu yerrrrrrr


























No comments: