Kota kinabalu day 1

.

Jam di lappy menunjukkan pukul 11.43 malam..hubby & anak dah tido..tinggal aku sorang dara errkk diri sambil menunggu reception anta bantal extra...hek hek hek ayat skema campur mamai di tengah malam..hehehe


Kalau sume dah tido nila masenya yang ditunggu2 aku nak mengupdate belog ..hikhikhik...Alhamdulillah semalam ktorg selamat tiba di kota kinabalu.. best tak terkira la stay kat sini...walaupon baru 2 hari tapi memang syiokkkk... lagi2 bila tengok dari kapal terbang keindahan kota kinabalu..ya allah besar sungguh kuasa tuhan..indahhhhh sangat tengok pantai biruuuuuu!!



Ok ni mase nak tunggu masuk flight.. Memang mudah je urusan kami waktu tu.. tak ramai orang dekat LCCT, bawak 2 bag besowww pon dia tak timbang, lagi 1 ktrog sampai2 je memang dah kena masuk gate.. heeeeeeeeeee sebab lewat..

 Sementara gate bukak..budak ni dah ajak shopping dalam tu pulak..belum ape2 duit dah habis kat c2..hehehe excited dia nak naik flight tau... sikit2 duk tepi cermin tengok kapal terbang...

 Hakhakhak ni bukan excited tp CUAK!

 Budak ni memang peramah! habis orang sebelah orang belakang sume dia tanya kaba.. nasib baikla opah sebelah ni layan dia....


 Masalahnya dalam flight pon peramah! Apa pon tak boleh! tak mau duduk diam!

 Duduk kejap 3min baca safety.. tu pon terbalik! Apa pon tak boleh!


Lama rasenya duk dalam flight..yela bosan kan.. kau tengok muka aku ,aku tengok muka kau..kadang2 pandang gakla orang tepi orang belakang org depan, bawah kaki sendiri pon tengok kot2 ade orang ke kan.. hakhakhakhak


Yang hubby tidoooo..sikit2 kang tidoooo.. anak aku lagi 1jam nak sampai baru dia terpikir nak tido..aku jela duk perhati orang tido..hekhekhekhek


Perut memang laparrr xyah citerla.. tak sabar nak tunggu makanan sampai.. sekali ni diaaaa budak excited ni...tak sabar2...



 Ni kids menu..online price RM9.90 kalau beli on that time RM13

 Dalam ade lasagna,kentang,chicken nugget.. okla sedappp

 Ni ahmad albab yang punyaaaa!! ahmadd albabbbb!! erkkkk mengigau pulak... ok ni aku punya chicken rice.. harga online RM9.90 kalau beli time tu RM13

Hubby punya.. Nasi beriyani online price RM9.90 , on that time price RM13



Saje aku bagi detailss senang sape2 lepasni nak naik flight or nak beli makanan online ke kan... Better beli on9 la sebab tak sume menu ade time tu.. kang tak pasal2 korang maki diri sendiri sebab tak booked online awal2.. dahla makanan orang sebelah bau 1 filght kan!? hahahaha


Ohh lagi 1 FYI chicken rice tu TAK SEDAP! SEKIAN WASSALAM....









eh eh belum habis lagi..tungguuu sat...



Dalam flight memang aku tak leh tido..tak tahula ape masalah aku time tu.. mata ni asyik nak tengok tingkap je...nak tengok kuasa allah... subhanallah.............



Pejam celik je dah sampai.. eceli flight aku berlepas pukul 11.30 camtu.. sampai KK pukul 1.30.. sampai2 terus pergi imegresen then terus ambik teksi then terus pergi hotel.... tapiiiiiiiiiiiiiii nak tau nape???? gerammmmmmmmmmm!!! Indah gambar dari rupa! Apa pon tak boleh...!




Next entry BUBYE!























No comments: