Green connection & Aquarium sabah

.

On d same day ktrog pergi green connection & Aquarium.. sampai2 je trus tanya uncle teksi tu '' aikk macam tutup saje uncle'' memang soalan batak kot aku ni.. heheh tutup apejadahnya memang tak ramai orang kot!


Sekali masuk dewasa RM15 kanak2 bawah 2tahun free.. dengar free lega wooooooo


Time ktorg datang sane sume aquarium kotorrrr..ikan pon aku xnampak.. pudarr jer.. kalau nak tengok kena dtg dekat sambil besarkan bijik mata...










Level atas ade pusat sains...




Turun bawah jalan2 sekali nampak 1 sudut ni sume dalam air ni kita boleh pegang...


 Takut2 hubby nak pegang tapi dah kena paksa kan pegang jugakla...hahah

 Ni bukan hubby je takut, aku pon takut sbb ekor dia bahaya.. 

 eh eh ade dugong la.. hehee



Kalau dah lapar ikan palsu pon nampak reallllllllllll...................


Kesimpulannya okla best!



Lagi bestnya kalau tanya dekat org teksi ktorg mau pergi kundasang, diaorg mesti akan cakap '' lama mau pergi sane 2jam, duit habis bayar teksi saja..bosan sane..gunung saja...duit itu kamu makan lagi baikkk''



Yerrr wehh aku tnyer mana tempat best pon dia ckp '' sini tak ada ape bah'' 



Kecuali kalau korang jumpa orang agent tour confirm diaorg akan ckp ''kamu mau kah esok pergi tengok tradisi sabah,ade menari sabah 1 orang 100++ saja bah..mau kah?''



RM100++ aku bayar untuk tengok tradisi sabah je??? memang tak la kan...... kim salam! theeeee




Tapi last2 ktorg pakai agent tour jugak tapi untuk pergi pulau jela...cadang nak pergi tanjung aru tapi xjadi sbb mase xckup... so pergi pulau saje.. tu pon 1 pulau je.. sebab mase xsempat!!



Next entry!






No comments: