Fish&co kota kinabalu

.

Sorry la weh aku punya entry sabah ni xde part 1 ,part 2 ke..aku bantaii je...hehehehe



Ok haritu lepas balik dari muzium kami makan dekat sebelah centrepoint sabah...lupa sudah nama supermarket tu..tapi dalam tu sume makanan mewah2 ar.. sturbuck sume dalam 2..Nak buat camner kan ktorg memang dah lapar so bantai jela makan dekat FISH&CO...



Baik punya ktorg tunggu makanan sampai ,anak aku pulak melaburkan saham dia..aduiii hari2 kot dia buang isi perut.. Aku tak suka dekat sabah 1 je.supermarket dia sume tak de tempat untuk tukar lampin baby.. memang menyusahkan tau... tak pasal2 aku kena tumpang kerusi plastik akak cleaner tu nak pakaikan pampers... sedihhhh!


Ok back to d order tadi.. 


 menu ni boleh share 2 org...



Budak kuat melabur.. tapi betulla maybe makanan sane tak sesuai ngan perut kami...setiap kali makan mesti sakit perut..huhuhuhuhuhu


Next entry kami pergi GREEN CONNECTION KOTA KINABALU...






No comments: