Beauty Review : Nivea Sparkling Whitening Foam & Cosmoderm.

.

Morning guys.. Nivea sparkling tau bukan sepak muka kau baru tahu..muahahahahahhahah



Sebelum ni aku pakai produk pencuci muka ape2 pon sume makan mase baru nampak hasil..tapi produk yang aku baru 1st time cuba ni memang nampak hasil cepat bebenor.. seyesss guys aku tak kencing ehhh tipu korang... aku baru pakai 3hari muka dah nampak flawless + tak berminyak + putih... eh eh angkat bakul sendiri nampak............. tak pe tak pe bukan selalu...



Ok checkatdout this produk


Dulu aku memang tak layan produk nivea ni sebab ermmm sebab suka hati aku la! theeeeee



Memang berkesan sangat2la.. atau mungkin depends on pada muka masing2 kot.. macam aku kulit jenis sensitif tapi aku selamber radak nak try jugak.. Alhamdulillah la xde pe2.. huhuhuh



Lagipon lepas cuci muka pakai nivea ni aku pakai produk COSMODERM




Memang 1 kombinasi yang menjadila.. huhuhuhu 



Rajin2la korang search 2 produk kat atas ni ape kelebihan dia ..sebab aku malas nak menaip..huhuhuhuu




This is a result... *dah macam bahan uji kaji muka aku ni*





Next entry aku share compact powder ok.. BYE!




No comments: