1st time ternampak INNER baju kanak2..

.

Macam slek je tajuk entry aku tu kan.. hurmmm biaq pi la.. 



Jejalan dekat giant kota semalam nampak inner budak ni.. memang kalau boleh time tu nak belikan qaseh inner sebab baju dia ... hurmm susah nak explain... jalan sikit kang ternampok puting dia.. jalan sikit kang ternampak perut dia.. aduhaiii silap akukah? hahahaaha


 Mase beli tak perasan pulak ruang kat ketiaq tu besoww..

 Seksa aku nengoknya...



So beli jela kan inner tu. dah tu pulak mahal sama harga macam orang dewasa punya inner RM15 kauuu... aku ingatkan RM10 ke okla.. tapi nak buat camner beli jela.. 


Ni selepas pakai inner..

 full hitam.. dah macam orang minyak hubby aku kata bukan aku kata.. theee

 Sejuk mata memandang sikit..

 Dia rimas sebenarnya pakai inner tu.. yela tak pernah2 kan.. sikit2 kang dia tarik kedepan lengan dia tu.. kalau dah macamtu tak lama kot inner ni.. koyak rabak jawapnya..huhuhuuh

Buat2 rajin membaca..



Tula dia inner kanak2.... hurmmmmmmm dah tu je aku nak tulis... ok BYE! hehehehe










No comments: