Macam2 promotion drypers sekarang ni..best betuii!

.


TAK ADOLA MACAM2 SANGAT KAN! AYAT GEMPAK!! *sambil sengeh2 mintak penampar*



Fuhhhhh *sambil lap dahi* pueh aku shopping dekat sungai wang semalam.. xcukup dengan sabtu, ahad datang balik sebab xlena tido ade baju xdapek2...fuhhhh *sambil lap dahi lagi*


Yang sepatut lap dahi si hubby sebab dia yang jadi driver ke sane..muahahahaahhah 


OK bukan ni yang aku nak citer, aku nak share something kepada sesiapa yang pakai pampers drypers ehhh silap2 pada sesiapa yang anaknya pakai pampers drypers sila terjah skang untuk mendapatkan t-shirt free! ngehngehngeh


Aku rase korang memang dah beli pon kan..tp ade yang tak ade tau...kalau korg nampak pack camni ko sambar jela..


Ade 3 jenis corak n colour.. aku selalu beli 2 pack so dapat 2 t-shirtla.. lawa2 n cute baju baby ni...salah 1 yang aku dapat corak camni


Lagi 1 clr kuning gambo buah.. xdo gambo..korg tau aku nak amik gambo baju 1 ni pon mengambil mase selama 1/2 hari tau x? *ok2 tipu* aku amik mase berminit2 gakla oleh kerana ade si demok kacau..aku baru letak atas sofa dia dah sambar..aku amik aku letak balik atas sofa dia berlari cepat2 pehtu sambar..kang aku flight kicks baru tak sambar dah kot..muahahahahahahahahah


Berbalik pada nawaitu cerita diatas.. cuma 1 jela yg ade free t-shirt ni dalam tu corak pampers yang dulu punya..clor oren tu.. aku kalau boleh nak corak yang baru ni..ade tulis i love mum la hapela..comelll walaupon kat montot sape nak nengok kan..hape aku peduli..miahahahaha


Cute kan corak dia.. ni kalau jenis yang suka berak je memanjang sayang nak pakaikan pamers bercorak2 macamni...cuma aku pelik...motip dia letak corak comel2 kat montot apesal yek..bukannya anak2 leh tengok pon..terteleng2 pon belum tentu dia dapat nengok gak..nak belajo A is Apple pon camno gamaknya????


Ahhh haku tak kisah..yang penting comeiiii.... biasela kan anak2 kecik lagi yang excited terlebih gula mestilah omaknya yer tak? *lohgat nogori sombilan terkolue pulak ehh* al-maklumla negeri sembila menang bola ...sokong nogori sombilan!!! *aikkkk motip??*


.................................................................................................................................

So dikesempatan ini aku nak mengucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU kepada kawan aku aimi&hafiz. semoga berkekalan hingga akhir hayat...

...................................................................................................................................







3 comments:

Fiza Rahman said...

T-shirt tu memang cute. Qahirah dpt kaler hijau ☺☺

PinKy MoMMa said...

cute nyer! memang design dia comel kan ;)

tapi anak tak leh pakai brand ni..bocor juga huhu..ari ari lencun..so stick pada petpet jer..harga lebih kurang sama jer..

Unknown said...

sama pampers adik sya. :)