Asyik nak lempang orang je...

.
Yeayy! esok aku holiday.....---------> holiday di hospital..


Teman hubby pergi checkup.. confirm kena teman sebab setiap kali pergi spital kena singgah makan dekat kantin sane..memang makanan dia marveles.. *lempang lapanploh kali*


Sila percaya makanan dekat sane sedapp, kalau tak ai lempang muka orang sebelah ai.....theeeeee


.............................................................................................................................

Budak tecik ni baru elok demam...kesiannn malam2 batuk pehtu kejut mama dia mengadu...ok fine aku letak bum..then kejut lagi sambil tangan dia belai2 muka aku....memang sungguh tipikal cara dia menyuruh aku bangun buat susu..

Budak baru baik demam.. *gambar ni tiada kena mengena dengan orang2 di belakang tabir tu* muka confius

And now dah pandai cakap sikit2.. DOG,CAT,MONKEY,SNAKE,BALL,1,2,3,SMILE,PEACE,NO N ETC.

Kalau dia dengar budak nangis dia ajuk jugak...Pehtu dia pulak yang nangis..huhuhuhu bila anak2 akak aku main pintu ke ape2 yang opah selalu marah dia yang cakap no no no ..pehtu last2 dia jugak yang main bende tu..haishhh

And terlalu manja dengan semua orang yang manjakan dia...terrrlalu OK. bila time dengan mama n ayah dia pandai buat perangai.. hamboi hamboii memang makan pelempang tigaplohtiga kali la jawapnya...


Ni makanyaaaaaaaa *Pang pang pang* tangan sape yang pukul?? of cos tangan hakak ok..nak tunggu tangan ayah dia memang tak la... Nak marah lagi la takkkkk ..


Last hakak yang marah dua2 voleh????



Aku baru perasan sekejap aku cakap ai sekejap hakak pehtu aku balik..miahahahahaha malas nak delte2 lantok pila depa......theeeee




TOPMUM: kemarin aku demam jugak..rasa badan panas terus sambar ubat..malas nak ponteng2 koje..BUBYE!











2 comments:

Blog Eazy Izzuddin said...

comelnya budak itu...
xD


JOm join contestku =D : Contest Annouced! Mak Aih! Contest Blog Eazy Izzuddin ?!

kazmyra afkar said...

uiks, ganas nak melempang je koje.. hehehe... salam kenalan