Setia menemaniku, Walau susah ku mencari mu....

Mata tak boleh celik pagi tadi...dengan hujannya..dengan si tecik bangun pehtu baring atas perut aku nya..lagi si tecik terpusing 360 darjah dan last sekali pipi tecik bertemu pipi aku..macamana cara dia tido aku dah tak sedar.



Bangun2 jer kaki terus kremm..haduii dah macam orang pregnant ..nak kata malam tadi mengedikx tak ade pulak..duk umah jer macam pompuan melayu kacukan terawal dan terakhir...ishh tak voleh jadi ni..



LOSYEN YUSMIRA menjawab segala2nya..! *wahhhhhhh tertiba*



Dah lama aku beli losyen ni..duk terperap dalam bakul atas rak..sakitla ko kaki ke,peyut ke,mulut ke..memang aku tak pandang losyen ni, tak pandang sebab aku tak ingat. sebenarnya umah aku tu kalau korg geledah memang banyakla jumpa minyak gamat,losyen2 bagai... ibarat lepas beli campak sane sini, bila dah sakit macam rase nak mati baru carik bagai nak rak..


2 hari losyen ni duk menemani aku dekat opis.. sebab semalam aku sakit pinggang..harini sakit kaki..berguna gak ko yer..ilang terus sakit aku..mujarab..mujarab.walaupon losyen ni untuk ilangkan lemak di badan....AAK??? *ade aku kisah?*



Disebabkan ko punya kepanasan tu memang berbaloi letak mana2 tempat yang sakit...waa respect lu derrr , *terharu tahap gaban sebab kaki dah tak sakit*



Waaa terharu derr...sob sob..




No comments: