Salam Ramadhan..

Pagi yang indah....


Cuma mengantuk sikit..ngeeeee


Pukul 3.30 pagi aku dah bangun itu pon sebab aku terjaga si kecik tu jeles ayah dia tido sebelah mama dia..sanggup dia bangun baring atas badan aku..Pukul 4.30 pagi terjaga lagi sebab aku kunci jam nak panaskan lauk... heheheheehe nasib baik aku dengar bunyi jam..kalau aku dengar tapi buat2 tak dengar ape agaknya alasan yang kukuh nak bagi kat hubby aku ni...


Malam tadi lagi aku dah masak siap.senang pagi bangun panaskan jer..dah siapkan meja settle sume aku baring kejap sambil2 kejut hubby cakap nak imsak dah..huuhuh kalau tak buat camtu susah nak bangun. yang si kecik plak tetiba je bangun panjat sofa tengok ikan atas rak sambil bercakap2, nasib baik aku tak turut serta kalau tak susah mau explain..


.......................................................................................................


Hari sabtu baru2 ni kitaorang pergi KL, konon2 nak carik baju raya la kan..malangnya gerak dari umah kol 3 sampai KL betul2 dapat parking kol 5 petang..memang nak nangis je time tu..rase macam nak giveup dah tak mo datang KL lagi..ramai sangat2 orang shopping raya..aku sepatah haram tak dapat beli ape2.. dengan si kecik merengek2 nak berjalan sendiri..memang kim salam romeo jela aku nak bagi dengan ramai2 orang tu..


Giveup mak nok nak pergi KL dah...


....................................................................................................


Tapi tak pe semalam dah carik baju kami anak beranak sama clr sama corak....awwwww !


...................................................................................................


Selamat berpuasa ya! jangan noty2 k..





CIKBUNGA: Tak dapat menikmati hari pertama puasa.. bendera merah tak sabar2 nak naik..kuikuikuikui

No comments: