Jom bali Jom!

Sedapnya yer tarik selimut tengah2 hujan lebat ni...very heaven la konon2..


Malam tadi elok2 nak kuar bertiga jadi berdua jer sebab anak aku akak aku bawak dia keluar. memang bestla kan kalau dah jalan berdua tiada gangguan ni..huhuhu romantikla kononnya........puihhh


Lepas shopping sambil usha baju2 raya . terus ke restaurant JOM BALI di tesco mutiara damansara.. mula2 kitaorg masuk restaurant MADAM'S LIM tapi servis dia terlalu la lembab ,nak amik order pon kena makan masa..orang bukannya ramai pon..tu sebab kitaorg makan kat jom bali..servis amik order cepat sangat tapi nak tunggu makanan sampai sempat la korang nak pergi beli barang kat tesco kejap.tu belum kalau ade anak lagi mau dia merengek2 kat situ.. macam orang belakang aku lagi best. baru je order terus anak dia cakap ''mama makanan mana?'' haaa ko hader?


Mestila air sampai dulu, kalau makanan sampai dulu itu mesti ade something wrong..



Tunggu dalam 15min baru makanan sampai..tapi orang lain punya bukan kami..heeeeee lepas orang tu baru kami..itu pon hubby punya dulu...heeeee

Mee sup seafood RM12++


Tunggu lagi dalam 5min aku ingat dia nak anta dekat aku rupa2nya orang lain..huhuhuh hubby siap gelak lagi tengok aku dah ready...heeeeee
lepas orang tu barula aku.........


Nasi goreng ayam RM8.90

Lama betul nak mengoreng kekdahnya.........



Overall ok sedap cuma nasi dia pedas...aku tak lalu nak habiskan pon...


SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN, SEMOGA RAMADHAN KALI INI MEMBAWA SERIBU MAKNA BUAT SEMUA UMAT ISLAM. 





CIKBUNGA: hindarkan diri kita daripada mengumpat orang ya..bye!

















2 comments:

kaizen said...

air tu cam sedap jer...makanan apetah lg kn??

latest entry 2 Benda yang Blogger TAKUT & Urban : Camera Paling CANGGIH

kemboja said...

selamat berpuasa wak..hehe sy dah anta email..