Cempelak goleng by suamiku.

Good morning.


Ketung ketang ketung ketang kedengaran bunyi di dapur..sambil aku memerhatikan jam di dinding baru pukul 7 pagi. bila masa pulak aku ade order sorang maid ni. *sambil pikir sambil pejam mata*


Ok cukupla dengan segala ayat skema diatas,,mari kita tidak beradab bersama dengan ayat2 di bawah.


......................................................................................


Tengok orang sebelah anak aku tak ade.. yer jangan confuse cara kami tido AYAH ANAK MAMA, anak di tengah, bila dah pukul 3 pagi kekadang tu boleh jadi MAMA ANAK AYAH. agak kelam kabut disitu.. pon pernah jadi gak sedar2 jer ANAK MAMA AYAH. hurmmm cer pikir cer pikir..


Ok cont


Rupa-rupanya kau bersendiwara dengan seseorang............. *opss ternyanyi pulak*



rupanya hubby aku tengah bersihkan dapur kot..sebab aku bangun tido jer dapur aku bersih...bolehla kalau nak menang award BERSIH 2.0 . *sorry terlebih disitu*



Bukan tu jer..dia goleng cempelak sekali maa..waaa talak caya woooo..nasib baik waa talak fegsan bila tengok cempelak goleng sudah tersedia...waa nangis lu tau x...sadis woooo


Apekata lu olang pon nangis sama waaa... sama2 touching ok.



Perghhh aku tersentap korang tau tak..rase macam nak tulis dalam buku diari sejarah harini. dalam kepala otak aku pikir gak dia letak x garam sikit dalam bancuhan tepung ni..huhuhuhuh isau tetap ade.


Tapi tak pe..aku tabik springggggg! kat dia..waaaaa cayang lu la bro!


..................................................................................................


Mana aku dapat cempedak?? malam tadi kawan aku bagi rambutan,langsat,cempedak,stoi. dia baru lik dari kampung dia.. waaa happy gila kot dapat buah2 ni..thanks 2 aini.. :)





CIK BUNGA: bekfes cempedak aku harini..sape tegur aku bau cempedak dalam opis ni aku bagi dia 1 bijik.. heeeeeeee

1 comment:

PinKy MoMMa said...

alor comelnya..sweet bangat deh!
mesti rasa nak terbang2 kan hehe

sis tak leh makan cempedak..angin burpp.. ;p