Abang&Adik sambut birday together2

Good morning guys!



Pagi tadi sampai jer level 6 aku terus tuju ke opis bertembung dengan sorang mamat cina 2 orang, aku dah biase kot tengok dia sebab dia keje 1 level dengan aku..dia patah balik sambil cakap



''eh hai..i nak tangkap gambar dengan u boleh?''


''ha??''


''Tangkap gambar dengan u''


''aikk i bukan artis maa..i dah lambat ni nak masuk meeting''


''ooo ok.. i like yr baju kurung''



Sambil tersengeh2 aku bukak pintu opis masuk jer rase macam pergi kutub utara..punyala sejuk aircond tak tutup semalam..heheh



ok tu pagi tadi punya story.. ni aku nak story malam tadi punya story..aikk ape byk sotry daaa



Semalam birday anak buah aku 2 orang adik beradik memang sama date 23/6 kebetulan ibu dia coti semalam so dia buat birday anak2 dia malam tadi.. last min punya preparation..


Menu LAKSA,BIHUN GORENG,SATE.


Birday boy.. Yang kecik abang, yang besar adik....yerr sila percaya, ape motip hubby suh budak2 tu beratur...xpahamm


Tak caya? bagusss sebab yang besowwww abang yang kecik adikkk.. beza kan...kalau kena lanyak ngan abang dia boleh pengsan tau..


Bila snap pic memang susah kalau nak masukkan dua2 orang ni dalam 1 gambar..yang kecik memang senang..yang besoww aku kena tunduk sikit bagi masukkan kepala tu jer..nak hampir berjaya dah tu..cuma sikit jer kepala dia tak nampak..


My sis wit mak&qaseh...


Kan aku dah cakap..dia memang suka makan sate..siap bawak diri lagi duk kat tangga...


Nampak tak tu..

''kiss mak lang cepat''


Lepas sate laksa pulak..


My nieces.



yang kecik memang pendiam...sila percaya lagik..


Nampak pendiam kan...layan tu tengok tibi sambil jari masuk mulut


haaa tengok ni..diam sangat..


see diam x??


''Cepatla ibu...kang aidid colek kek ni kang''










Dalam pada kita busy macamana pon..yang wajib tetap jangan dilupakan...






Begitula suasana last min punya birday party...






1 comment:

Unknown said...

tengok bebudak sambut beteday, teringat jaman kite dedulu sambut beteday gak ehehhe :)