Syuhhhh2 kepada pengacau2 sekalian..Syuhhh!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH *gelak kejam*



Good Afternoon guys! Pagi ni aku busy betull.... skang ni ha baru nk bukak kom alih2 si mak cik cleaner yg baik hati naluri ni nak sembang2 ngan aku pulak.. xdan aku nak menghadap kom walau seminit, sesaat je aku sempat..



Xpela kak saya layan kejap yer cerita akak 2..nasib baik aku xtertido dengar citer dia..haihhh



Nasib badan betull dhla penat, dengan si qaseh yg suka buat sepah kat umah.. 1hari 3x tau aku duk sapu umah ishhh last2 mungkin qaseh dgr aku membebel stiap kali nak menyapu dia plak yg amik penyapu sapu...penyapu sapu sapu penyapu.. haaaa



Skang hubby aku dh boleh drive tau....cuma kadang2 jer dia punya jahitan 2 terase sengal2 manja, makan pon dh xberapa nak pantang sangat..ubat pon dh xberapa nak makan sangat...ngeeee susah betul nk suh makan ubat..



Semalam mood qaseh baik tau..sejuk perut aku ngandung dia..


Cuma tang mata 2 mungkin dia xberapa nak ready lagi.. budak ni skang baikkkk sangat sampai tido pon bawah meja..senang aku xpayah nk belikan dia tilam...jimat dah dari c2 kan..


Budak ni skang kalau nak tangkap gambar dia kena cakap 1,2,3 tapi dalam bahasa english ok..baru dia standby..bab nak senyum 2 mungkin belum terbukak hati dia nk melemparkan senyuman dia 2..mahallll oiiiii







Ohh Tidakkkkkkkk! line internet yilek???





Jap2 nak pi cek sat..










Ishhhhh tengah aku syiok2 menulis blog ni ade jer yg nak sabotaj tau! cleaner ni tervakum sekali wayar streamyx..ishhh terkejut hakak tau ingtkan ade orang sabotaj..pandai buat lawak betul si cleaner ni...




Elok2 aku mengupdate blog smpi mata kuyu ala2 nk tido terus jadi besowwww bijik mata sebab line internet tarak..haaa see kalau line internet xde nampak je aku kan..cuba kalau carik barang depan mata pon xnampak..



Mcm semalam aku carik puting qaseh xjumpa2..pehtu tnyer hubby


Aku: awak..ade nampak puting qaseh x?

Hubby: tu depan tu....

Aku: mana??? *sambil carik dengan idung*

Hubby: Ya allah tu depan mata awak tu..kalau ade ular dh kena patuk dh...

Aku: Ishhh xde pon... *sambil mata melilau carik sebab takut kena patuk ular*

Hubby: *sambil mulut terngaga nk cakap*

Aku: *aku dh jumpa..ngeeee betul2 depan mata tp xnampak*






Sabo jela.mcm2 dugaan harini nak update belog..tiba2 datang plak si maintenance opis aku ni suh ktorg diam xmo ketuk2 lantai dh..sebab opis bawah dh mengamuk...Jawapan aku 1 jer kat dia aku ckp ''xpe bang lepasni kalau dia mengamuk suh dia naik atas terus jumpa saya'' wahhh ayat budget bos.. hahah


Opis bawah aku ni Radio station..kalau xmo bising2 pgla sewa opis level 9 tinggi nun kat atas sekali..kalau duk opis building ni mmgla ko xkan tenteram kalau ade renovation..cuba bawak bersabo..



Dah2 sebelum datang lagi pengacau2 seantero ni..baik aku chowww chinn chowww dulu...



Yabeda bedu....!!




3 comments:

storyfromme said...

comel je tengok qaseh pakai tudung :)

CikRose said...

haha..mcm2 hal la..nasi baik makcik cleaner tu x sedut sekali ngan komputer tu..hehe..
ape2 pon qaseh sgt comel pakai tudung tu..hehe~

qaseh tia said...

story: hehehe dia yg amik tudung 2 suh pakaikan..semalam g pasar pon dia suh pakaikan tudung..

nani: hehe tula...mcm2 hal