Jeng jeng jeng...kau terkono...hahahah *gelak jahat*

Hari sabtu lepas ,kakak aku ade company dinner .............



Tapi bukan ni sebenarnya aku nak story.




Yang aku nak story sebenarnya ialah... jeng jeng jeng jeng *diiringi dengan muzik*



Aku jadi mak andam tuk dia.. main redah jela kan.. aku imagine kan aku melukis atas kertas..miahahah salah jer aku padam pehtu lukis balik.. salah lagi aku padam ...kalau dah kali ke3 salah aku buat bodos jela..



Akak aku nak makeup natural jer....



Nila hasil tangan aku.. bolehla sikit2 kan.. setakat lukis padam balik tu memang keje aku ler...




Sape2 nak meneray hasil tangan aku ni..contact2 la aku *sambil tersipu2 malu*




Ha? nak muntah?? boleh tapi pergi jauh sikit dari rumah aku .. theeeee




PS: Aku dah mula streesssssss dengan keje !