Holiday@Terengganu part 3 *ending*

Good morning! sadis betul semalam..dhla lama xbukak belog..pehtu buka2 plak ade malware..sampai hati ko malware duk menepek kat blog aku pe hal..susah plak 2 aku nak hapuskan ko.. mcm2 cara aku cuba dh..still ko ade lagi, blogger bukak blog aku cakap ok xde malware.asal aku bukak jer ade plak si malware ni.. peliks..


ko suka aku yek.................?



ok aku nak cont entry aku semalam.. yihaaaaa!



Ok ktorg balik dr terengganu ke kl hari isnin tengahari dh checkout.. konon2 nak sampai umah awal la leh rehat2.. alih2 lambat gak ktorg gerak sebab nak singgah pasar payang dulu nak beli barang.. pehtu nak carik kopok lekor..dapat2 plak yg the best punya kedai siap amik no giliran lagi..aduiii sungguhla lama hubby Q kul 3 smpi kol 4.30 baru ktorg trus gerak balik KL...lama aku duk kedai 2 lagi bykla duit aku habis..yela dhla Q lama xke ko lapar pehtu dahaga kan. huhuhu ohh kat kedai 2 ade jual agar2 kelapa.. sedapppp


Sedapppp! makan plak time qaseh tido.. perghhh lagila sedap terase sampi ke harini .. :)


sebelum balik kenala tgkap gambo dulu kat homestay ni..kenangan.. mak cik ni pon baikk sgt.. siap leh belikan ktorg kopok lekor haritu..


Homestay dia memang best..lagipon kat area c2 rumah dia jer yg lawa dan besar..


Camner ntah si qaseh dapat jumpa tempat rahsia plak kat umah ni.. kalau bab selongkar bagi kat dia..


Korang nampak x ape yang aku nampak..ke korang xnampak ape yg aku nampak? ahhhhh ape2 jela.. qaseh leh jumpa plak 1 laci ni ade buku2 kartun.. habis sume dia selongkar wehhh payah2..


Siap leh selak selai2..dh hbs baca dia simpan pehtu amik lain.. bagus 1 dia ni suka baca buku walopon dia pgg buku terbalik..ade ape kisah kan.. membaca kan amalan yang mulia..miahahahahaha


Motip gambar ni sebenarnya hubby nak tunjuk mak cik ni ade tanam timun.. nampak mcm nak nari tanggo kan....




Dah mengedik kat umah ni..terusla balik smpi lambai2 kat mak cik ni..tata mak cik..



TIBA-TIBA............................. *wahhh dh mcm citer serammm*




ade paggilan misteri call handphone hubby cakap ade baju tertinggal pulak..hahahahahah naya ko patah ler balik amik baju 2.. nasib baik baru dalam kawasan yg sama.. kalau x.idak ler nak patah balik...





PS: Ala kecohla entry sama mcm entry ko????? so????? aku punya entry pon ade org cilok ade aku kisah????? chill la beb!




3 comments:

Cik Firus said...

hai..

cik firus nk komen boleh??
ekceli cik firus ni orang ganu gak..
cik firus nk tau homestay tu kt area mane yer??
btw dtg la jejalan kat ganu lg sbb ganu mmg best..hehhe :)

qaseh tia said...

cik firus: ohhh homestay tu kat ketapang.. :)

Cik Firus said...

owhh ketapang..kalo kat sana best makan seafood..
banyak kedai kat sebelah airport tu..