Hadiah contest dh dapat!!

Good morning guys!



Sejak hubby duk umah ni aku selalu pergi keje lambat. * heheeh mcmla sebelum ni aku g keje awal yek*

tapi yang ni lagi lambat tau sebab nak kena anta hubby n qaseh sekali duk umah mak.. nak tgu diaorg bangun lagi..siap2 lagi..fuhhhh sabo jela..



Entry lepas2 kalau korang ade bacala..qaseh menang 2 contest kan.. hadiahnya pon dh dapat..1 baju 1 dompet syiling..


Thanks 2 LITTLE FINGERS


Image from little fingers.. nila bajunya..qaseh mula2 excited nk pakai sebab ade gambar kartun..



And thanks 2 SAYANGKUZIE


Lawaaa+Cute..



Thanks sume! skang ni aku tgh berehat daripada join contest sebab sume contest aku xde gambo yang diaorg nak 2..nhuhuhuhu next time la..



PS: Malam tadi aku g pasar hubby nak ikut gak..alih2 sekerat jalan jer dia mampu pehtu xlarat dh..hahah lg carik kes sebab kena patah balik ke kereta..huhuhuhu





No comments: