Dah tahu busy pon nak update belog jugak...

Good morning guys!



Entry aku be4 ni kotor sangat kan... habis belog aku dengan ayat2 xseberapa nak masuk otak.. Yela manusia ade had kesabaran jugak..kalau dah lebih2 nak kutuk aku tu memang silap besarla kan... kenal pon tak..



okla malas nak amik tahu orang2 macamni.. sibuk jaga tepi kain orang tapi kain sendiri terlondeh xperasan..









Ok2 back 2 the true story.. ya of cosla true.. semalam aku cuti bukan dirancang ok.. bangun macam biase ,lepas mandi jer tiba2 perut aku senak.. ni sume sbb aku tahan nak kencin pagi tu.. wahhhh sakit gila ok.. trus aku tak pergi keje..



Around 10 min macam tu aku cakap ngan hubby '' ehh dah taks akit perutla'' *sambil sengeh2


Hubby cakap '' bolehla pergi keje balik''



ohhhh ok dia suh aku pergi keje.. memang tak la wehhh ..





Petang semalam ktorg pergi taman kapal 1utama.. Risau jugak nak pergi sini sebab kemarin kawan bagitau peyimbah asid dah sampai ke 1utama..



Sampai taman ni mata aku asyik melilau jer.. risau wehhh, malang tak berbau tau..






Kesian...belikan basikal tapi tak pakai2..



Minah montel...


Bagi ikan makan..

Bila time dia nak bagi ikan makan...nila hasilnya...kemulut sendirila jawapnya...



''Awak,amik gambar kitaorang'' hubby cakap...

Sambil makan sambil cucuk tanam..


'' eh eh kita nampak makanan tambahan la'' mungkin inila yang dia cakap..

''wowww banyaknya makanan'' rezeki jangan ditolak musuh jangan dicari...


Nakkk jugakkkkk


Lenggang kangkung mak eloiii



Dahi macam kena tumbuk... haa


Comelll tak lubang idung saya... theeeeee




Bybyeee nak balik dah.. mama cakap dah maghrib tak elok nak mengediks2...balik rumah sembahyang...





Aktiviti dikala aku cuti.. kalau dikala hari minggu lain ...tak de makne nak pergi taman2.. pergi makan2 lagi sodappp...



Gambar2 kat atas ni nampak qaseh badan gempal kan... kuat makanla katakan...





No comments: