Sayang korang ketat2!!

Dulu aku ade masukkan entry aku beli laptop kan? ade yang sempat baca sebab aku dh terdelte entry 2.. huhuhuh sob sob, biasela dulu byk no krisis..



Laptop 2 aku dh jual ..yeayyyyyyy! jual dengan harga RM700 berbaloi la sebab aku beli mahal. aku jual sebab??? ohh xleh bagitau kang xpasal2 harini gak org tu pulangkan balik kat aku laptop 2..miahahahahahha eh tp laptop 2 xpernah osak tau..cuma size dia besar nak bawak jejalan agak ssshla.. so dengan duit tu aku tambah sikit dapat beli laptop baru... yippiii! size yang kecik sesuaila ngan aku kan..


Tersangat2la best pakai lappy ni.. jenama DELL.. laptop lama 2 jenama ACER.



Syukur sangat2 sebab aku beli ape yang aku nak dengan hasil titik peluh aku sndiri bukan duit xhalal ok... carikla duit yang diberkati ALLAH.. jangan amik jalan mudah nak dapatkan duit kelak nanti merana diri sendiri.. *nasihat untuk diri aku jugak* carik duit yang xhalal nanti dh kawin kesian kat anak makan duit ibu dari berjudi.. opsssss! tercakap plak.. xbaik aku ni kan.. bukan nak mengaibkan tp semalam aku nak amik hubby aku nampak adela pompuan ni melayu sebab mmg muka melayu kampung pon..elok baik je dia masuk kedai jual nombor.. ish ish ish.... kalau nak pikir positif maybe dia belikan untuk org.. tapiiiii




Siap sedia lagi yer...hakak nak bagi tazkirah ni ha.....





kalau kira islam dia jejakkan kaki kat dalam kedai 2 dh kira dosa besar .. so pikir2kanla.. org islam skang memang xde rase malu dekat diri sndiri..mmg ramai dh aku nampak masuk kedai nombor siap ade yg pakai baju melayu lagi..


Islam biarla islam dengan cara betul.. jangan gunakan nama islam jer tapi?? insafila diri sndiri kelak turun kat anak perangai kita..Renung2kanla sebelum terlambat....


Mase ade mase untuk bertobat wahai kawan2 aku...




SEKIAN.




Xsalahkan kita menasihati sesama kawan.. nasihat untuk diri aku jugakla..ishhh xbestla kalau kita terlalu banyk meluahkan rase xpuas hati dekat org melalui belog sendiri... nampak sgt yg kita ni perfect tapi mnde org perfect pon dalam dunia ni...trima jela seadanya perangai kawan2 kita...e2 yang terbaikkk...------> khas untuk aku bukan korg.. :) kalau korg rase khas untuk korg pon ok gaks..hahahahah




wahhhhh panjang lebar aku tazkirah..miahahahahaahahah



Sebab aku sayang korang!!! meh peluk sikit..... :)






2 comments:

illianaayien said...

sayang cik bunga jugak..hehe..
mood: terharu~ (tetibe jep..)

lappy kitew samelah..jname dell..hehe..

qaseh tia said...

specific: hahahh cayang2 kamu..hehehe