Makan@flaming steamboat *All u can eat*

Ktorg dh lama plan nk g makan kat flaming ni tp xtau bila sbb xtau cmner.kn booking dulu ke main walkin ker..so aku ajakla kakak aku join sekali sbb dia dh byk kali makan kat sini


Clear kan no fon 2..kalau korg nak makan sini sila booking awal2 yer..sbb sini ramaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!


oh sebelum 2 aku nk gtau..lepas korg booking on that day nak makan 2 korg g counter pay first n then diaorg yg bawak korg g kat meja yg diaorg dh tepek nama yg booking 2 n barula leh duduk dan terus g grap makanan ape yg ade..grap sume k!


muka suci lagi murni mase mula2 datang....


comel x? hehe e2 khas untuk qaseh..dia nak makan pon tgk lama bende tu..sayang kottt


Amik je ape2 ..ALL U CAN EAT!


Tangan sapela yg xdiiktiraf tu..aku baru nak snap ade je yg wat kacau...


ohhhhh tangan my sayang..xpe2 leh dimaafkan ...yang org sebelah 2 mungkin dia yg xleh maafkan sbb gambar dia xtgkap lagi..


ha tgk..dapat sipi je tang perut dia ..still xtgkap lagi...


Akhirnya..barula tgkap gambo dia...ini pon terpakse....


Ade nasi goreng, kuew tiew, ayam goreng,ayam masak merah,potato wedges..etc



Makan jer xmo malu2..


Nampak xmalu kan..heheh xla hubby ngah kusyuk ni makan yong tau foo...


Dari muka smpi ke suar suci bersih lagi...nantikan kemunculan dia di akhir entry....


Qaseh makan nasi ngan potato wedges...alhamdulillah banyk dia makan smpi hubby tgk perut dia dh buncit.. takut meletup katanyerrrrrr


Empunya belog WAJIB ade gambo...


Mcm2 ade!


Aiskrim pon ade...!

Bila kekeyangan memang rupa cmni...budget comelll


Nampak aku tgglkan korg clue sikit kat dak tecik ni....


Desset buah ngan coklat...


Ni pon muka kekeyangan tp xpe aku saje je wat muka cmni....*jujur*



Aksi senget kepala 1


Aksi senget kepala 2..nasib baikla ade kusi 2 kalau x lagi senget..isau tercabut jer...


Jangan pandang muka..sila terus ke baju dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn


Ke bawah terus...sila zoom kalau xpuas hati ngan gambo ni...


Ni korg nampak biase jer..kalau tgk live ya ammpunnn..cara si tecik ni sambil makan sambil sapu kat muka buat facial..kalau tang biskut ni plak


Mula2 dia makan pehtu dia pi korek telinga ngan biskut ni...MASYAALLAH...anak sapela ni....



Kesimpulan restoran ni memang paling best bagi aku ..bayar only 1 person RM25 n all u can eat.! xke berbaloi 2???


Berbaloi bukan...hurmm hari sabtu ni aku n member2 aku akan terjah di restoran ini lagi...yihaaaa!




4 comments:

attyfir said...

lama dah tak terjah sini ..

qaseh tia said...

Hai atty! sihat? ehee

storyfromme said...

kalau bab makan steamboat ni saya suka makan kat johnny's restaurant.tapi tempat cik bunga makan ni pn macam best je.

qaseh tia said...

story: oh yeke..ktorg xpernh makan kat johny sbb dgr kata c2 xbyk choice..cubela kat sini mmg terrrbaikkk!