Ikea V.S hotdog

Good morning guys!! wahhhh semangat tau g keje harini sebab semalam dh mengediks cuti. baru 1 hari aku xbukak belog dh rase mcm byk ketinggalan.. kawan2 aku sume jenis 1 hari update dekat 10 entry...aku?? 1 1/2 entry cukupla... heheeh



Semalam cuti halfday ..halfday bukan bermksud masuk opis lepas lunch tapi halfday jaga anak2 aku kat umah.. aku g mengediks sorg2 kat ikea. wahh bestnya g ikea sorg2 leh berangan mcm ikea 2 aku yang punya..hahahahah sempat gakla aku menyopping kat sane sikit..


Taraaa!


Aku beli 1 set sudu garpu ade mcm2 color khas untuk anak aku..



wahhhh aku mengidam betul 1 lampu dinding ni gambar bunga..lawa sangat2 akan aku grap jugak esok lusa..



Lama gak aku duk dalam ikea 2.. lepas bayar aku tengok ape ke halnya ramai org duk beli hotdog ikea ni..sedap sgt ker... *sambil mata mmndang price* wahhh gila bapak murah kottt air boleh refill bape byk ko nak ,pttla ramaiiiiiiiiiiii Q. aku pon nak gak try kan.. sggup hakak Q ok. sebab aku antara org yg xsuka Q! kalau ramai mmg aku xkan pg la tempt tu..tapi xpe dengan harga yang berpatutan aku Q jugak..hekhekhekhek



Eceli lama dh aku nak Q beli hotdog kat sini tp tula ramaii sgt weh.. semalam aku hambakan jugakla diri ni sebab nak sgt rase kan.. aku amik combo A dia bg korg cawan kosng dengan hotdog kosong gak xde sos. pttla RM3 . oh ok bukan sumenya kosong tp korg kena layan diri di kaunter sebelah..amik air sndiri dan letak sos sume sndiri ..


walaweiiiii sedapnya la... berbaloi2 aku makan sorg2 kat sini..huhuh hotdog dia pon jenis besar mcm 1901 punya hotdog.. sambil makan ni aku terus sms hubby cakap ''ummm sedapnya hotdog ikea ni'' heheeheh saje bagi line panas kan.. memang betul line panas malam tu jugak hubby nak rase.. so hubby suh beli 2 hotdog sbb dia lapar.. aku xnk sbb dh makan td.. tgh duduk tetiba aku leh makan plak lg 1 hotdog tu..miahahahahahahahahahah hangin 1 badan hubbyku.. sedappp weh lagi2 kalau korg letak sweet cucumber lebih.. sedap2..



Next aku nak bawak hubby makan dekat IKEA MEATBALL.. aku? dh makan haritu dengan kawan2.. sedappp!



PS: Person who likes to talk bad about others...... is a person who never learned from their own mistakes.


*Tak paham???? bukak kamus!*




No comments: