Durian *part i*

selamat pagi! hurmm mesti ade yang tido lewat malam td sbb tgk ABPBH kan? xmo tipu2 majoriti sume orang layan anugerah2 ni . tp lain aku pulak.. aku xsuka layan2 anugerah2 ni..memang xkan layan! tp aku akan layan bila bab siti nurhaliza wat persembahan..huhuhuh aku suka!


mcm malam td aku memang xtgk pon anugerah 2.. tp dh last bila siti menyanyi baru aku tgk.


okla citer hari mggu plak.. malam td sebenanrya aku baru sampai KL dari taiping perak..yang very2 d'best is highway jeammmmmmmmm wehhhhhhhh ,sume pakat balik perak sbb durian dh bermusim kott..yang cina plak setau aku diaorg balik kampung sebb diaorg pg jerat cina ade sembahyang tuk tok moyang dia . aku gerak dr taiping kul 4 petang smpi KL kul 8.30 malam..sampai2 trus ke sungai buloh pas durian dekat untie hubby.then gerak terus ke kota pas durian dekat kawan aku. then balik kayu ara pas durian dekat sedare mare,kawan2,jiran2.. n last barula dapat rehat e2pon smpi umah kul 11.30 malam..


Tapi bila time umah mak aku, aku bukan pas durian jer aku pas sekali anak2 aku tido sane..tapi tula bak kata orang tua2 ''jangan disangka hujan turun sampi tengahari'' wakakakakakaka aku lupa e2 peribahasa aku reka sendiri. dalam kul 12.30 mak aku call ckp


Mak: ''ati,anak ko ni xnk tidola.puas mak tidokan dia xmo gak, dia ajak aku kuar

Aku: '' ooo dia memang cm tu, sbb td dalam kete dia tido dh..dalam kul 2 pagi kang baru dia tidola''

Mak: '' dia mcm mencari ko ,ni ha dia dengar sore ko dia senyum..

Aku: ''hurmm okla jap g ati datang amik..



huaaaaaaaaa aku baru nak landing time. dh ade panggilan misteri dr mak aku..terusla ktorg g amik dia..sampai je umah xsempat dia nak sentuh mainan dia hubby tidokan terus dia tido...senang bukan? awatla payah sgt dia nak tido kat umah mak aku 2..asyik nak menyakat anak2 kakak aku tido lagi adela..


errrr tadi aku citer sampai kat mana yek..melalut sudah.. *sambil garu2 kepala*


senang citer aku wat next entry pulak la...haha BUBYE!


Hadiah dr qaseh



No comments: