Akhirnya dapat jugak ke NEW YORK!! YESSSS!!!

Salam sume! selamat pagiiiiiii *haaaa ceria x*


Harini aku bersemangat nak pg keje sikit sbb malam td dapat tido dengan lena walopon aku tido lewat kemas umah.. semangat sebab nak kena mintak cuti kat bos..mmgu lepas masuk tp aku terlupa bgtau..mintak2la harini dia masuk opis...


Hari sabtu aktiviti aku dengan family xberapa nak ade sbb awal2 pagi aku dh pergi facial kat NEW YORK, wahhhh bangga yek ko cakap new york sedgkan new york dekat the curve jerk..ahaks!

NEW YORK SKIN SOLUTION. dulu sebelum kawin aku pernah dtg 1x.. pehtu xdatang2 dh smpila hari sabtu aku pg balik e2 pon sbb aku dapat voucher treatment collagen RM28 SAHAJA.




Kalau ikutkan price dia memangla aku xterdaya nak pg selalu wehhhh 1 treatment jer RM3k e2pon ikut masalah muka kita... huhuhuhuhu mimpi jela kan...


Lepas selesai facial dia bagi kita free travel kid


*google image*


Yang aku plak habis2 facial jer melulu keluar nak balik..hahahahaha lupa nak amik bende alah ni..tp xpe leh call org tu suh simpan..heeeee


Balik aku terus ke tesco hajat nak belikan qaseh DIP. sebab sejak dia membesar dengan jayanya ni, kalau bawak pg makan..walaweiiii comot xhingat! habis dia sapu dekat muka buat facial.. ishhh xleh jadi ni aku kena carikan jugak DIP untuk dia..akhirnya dapat memang dapat tapi mahallllnya la...DIP je pon dh 9hinggit.. nasib baikla tggl 1 ni jer last terkontang kanting...


Okla sikit pakai bende ni sbb baju dia xkotor langsung.. muka dia jerla xleh nk kata ape..sampai ade budak lalu c2 cakap '' comot nya makan'' xsemena2 aku plak menjawab '' comot tapi comel xpe dik'' miahahahahaah menjawab memang bagi kat aku.. cnfirm aku menang..



ktrorg makan dekat FLAMING STEMBOAT.. booking last min, nasib baikla ade tempat kosong...


PS: pssssttt ade orang tu cakap malam tu nak pg danau kota.. hurmmm nampak gayanya dia menyerah diri sbb mengantuk.. ngeeengeeengeeee



No comments: