Makan tido, Makan tido, slrpppppppp!

Selamat pagi kawan2! *dalam nada kanak2 riang*


Amacam pagi tadi hujan ade rase nak smbung tido smpi tengahari x? tipu kalau cakap x..sbb aku siap sms bos aku kul 8 pagi cakap nak masuk lewat harini..huhuhuhuu sedapnyala tido wehhh dhla malam td aku tido kul 2 pagi melayan si qaseh 2..boleh plak dia dh mengantuk tp ade hati nak main lagi..yang bestnya bukan main mainan dia, ni dia g amik botol kosong pg ketung ketang ketung ketang kat lantai..mesti jiran sebelah mimpi ngeri malam td..


Yang si hubby aku dh belayar sampai ke jepun kot..konon2 nak jadi sukarelawan bantu magsa tsunami la 2..sbb aku dgr dia tarik slrpppppppppppppppp! kat mulut dia..sadis tul!


Aku pon mata mmg dh layu semacam. aku tidokan qaseh dalam buai pehtu angkat letak kat bawah aku pon tidola...mcm mana ntah aku tersedar si qaseh duk panjat2 atas aku nak ke seberang ayah dia..malas aku nak layan sbb dh ngantuk sgt..selang xsmpi 5 min kott aku terperanjat qaseh xde kat sebelah, tup2 ade kat atas kepala aku tido lena wehhh elok jer kepala atas bantal aku, badan ke kaki sume ke lantai..mcm tu lena plak!


Sekian.


Cerita diatas adalah kisah benar dan bukan rekaan semata2..


ok dh cukup2 mengomel, Ni nak citer malam tadi ktorg g tesco beli barang qaseh.pehtu hubby nak makan katanyer mula2 nak makan kat thailand.. perghhhh jauhnya aku kata.. rupa2nya masakan thailand sebelah tesco 2..tp kedai tu tutup..pehtu dia pikir2 nak makan dalam curve tp ade ape dalam curve 2..pehtu pikir2 lagi katanyer nak makan kat 1utama kat penang village. aku pon excitedla sbb c2 best..tetiba aku cakap ''ehh xnkla makan sane sbb dh pernah masuk dalam blog makanan kat sane'' *motippp?????* pehtu aku ckp jomla kita g makan kat killiney kopitiam c2 ade mee rebus bagai.. lagipon xpernh g masukkn dalam blog restoran 2.. *motip????* hubby pon cakap ok.. then trus ke giant kota damansara smpi je kat killiney kopitiam tgk menu dia hubby xmola plak katanyer xde mee kari..so aku pon layankan ajela pg ke next restoran hot&spicy pon lama tgk last2 hubby xmo gak..n last sekali dia bagi suggestion makan kat GULAM MEE..*aku dgr je gulam mee aku ckp* what?????????????? gulam mee?????? bukan ke dh byk kali kita makan kat sane???? *sambil2 mengusap dada aku ckp* nasib baik xpernh lagi masukkan dalam blog.. *motip????????*


so kami makan di gulam mee yang terletak di kota damansara.


Xterkira dh bape kali ktorg makan kat sini..dr aku xpregnant lagi smpi skang..makanan dia mmg sedap pon..lagipon kat sini ade mcm2..nasi lemak,mee rebus,goreng2,otak2,sate,bihun sup, ish mcm2la..tp feveret aku bihun sup sbb sedap sgt!


hubby malam 2 dia kata nak makan mee kan..so dia order mee rebus


sedap jugak..qaseh dia makan nasi lemak..yer saya ulang sekali lagi nasi lemak.


tp dia makan nasi saje..sambal aku makan..huh!


sedap makan kat sini.xrugi try sbb harga dia pon biase2 aje..




PS: tengahari ni nak pg WAH CHAN nak usha gelang kaki qaseh..



1 comment:

azzey said...

Wah best nya g WAH CHAN. untungnya QASEH..:)