Bila empunya belog sakit.....

Aku still xsihat..huaaaa batuk makin teruk plak..mintak maap la yer aku sejak xsihat ni malas tul nak menaip, bila taip jer terase mcm ade kejutan elektrik trus ke otak aku..ni pon aku taip sambil menahan kejutan elektrik.. sungguh bahaya aksi ini..


tapi tuan2 & puan2 sekalian jangan runsing kerana aku akan tetap menghupdate belog dengan hanya menggunakan kuase veto aku.


Gambar ni aku xingt aku ciplak kat mana..tapi bukan aku punca budak ni jadi cmni..aku hanya org tengah saje..


Budak ini tersangat-sangat misteri,memang misteri betul,teramat-amat misteri.


Jeng


Jeng


Jeng


Jeng


Jeng


Jeng


Jeng


Jeng


Jeng


Jeng


Jeng


Jeng


Jeng


Jeng


Jeng


Jeng


Jeng


Jeng


Jeng


Jeng


Jeng


Jeng


Jeng


Jeng


eeeeeeeeeee Misterinyala kan....


Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! takut x? *xtakut dh!*


















Siapakah dia ni?????
























Anak Incredible Hulk rupanya,Haha





Jangan risau, selingan seterusnya akan tiba sebentar saje lagi..





No comments: