Bila demam........


selamat pagi guys...Ngantuknya pagi ni..memang ngantuk sangat2 sampikan aku taip sambil tutup mata tau..ha ko ade?


Sejak 2 menjak ni aku memang xcukup tido sebab si qaseh demam stat dr last week wed till now..hurmm lama kan..kalini teruk betul demam dia..batuk tu yg xtahan sampai last week friday ktorg pg spital kul 3 pagi tau, sampi umah kul 5 pagi wehhh last2 aku yg kiok demam jugak..huhuhuhu lagi teruk klu aku demam mengalahkan si qaseh 2 ha..eh tp xjugak aku puji diri aku sndiri memang aku lawanla demam 2 manja2 ngan aku kan, yg sedihnya smpi harini jugak aku mcm nak kena demam balik..huaaaaaaa,


ni pon malam tadi pg lagi spital sbb doc cakap lepas 2 hari makan ubat still xsurut jugak demam kn bawak balik spital amik darah takut2 denggi..

Kul 10 malam ktorg sampai spital memang ramai sangat2 org..sian memang musim demam kot..qaseh bila dh sampai spital mulala dh xmcm org demam berjalan sane berjalan sini..masuk jumpa doc terus nngis..hikhikhik

doc check demam ok *ok sbb aku baru bg ubat demam* dengar paru2 ade bunyi sikit so doc so pg x-ry isau jugak kan kalau ade ape2..harap2 xdelah..then masuk balik jumpa doc . dia chek x-ry tgk mcm ade asap2 area paru2 dia 2..aku takut dh..pastu doc ckp maybe kn masuk wad sbb takut ade jangkitan kuman kat paru2 dia..bincng punya bincng xjadi masuk wad sbb doc tengok si qaseh ni aktif. ala qaseh saje2 je 2 wat aktif sbb dengar kn masuk wad..hahahahah eh korg jangan cuba main2 ngan qaseh tau..dia pandai skang ni..lagi2 bab nak makan ubat ,mulala dia buat2 tido la apela..


Ok back 2 d story, so doc bagi ubat kuat sikitla dr b4 ni nak tengok till this friday dh ok ke belum..n this friday moning aku dh kena pg ke wad bawak qaseh diaorg nk check..kalau paru2 dia ade bunyi dh sah2 kena tahan wad..aku malas weh tahan2 wad ni..kesian tau kadang2 diaorg amik darahla..pastu bukan 2 jer..si qaseh ni dhla tido nak kena masuk buai..xpasal2 kang aku bawak buai g spital..ade ku kisah kan...harap2 semua ok la..



ni pon aku punya tekak mcm tercekik tulang ikan jos perit tul bila menelan...aduiiii bilala nak elok..mintak2 hubby aku sihatla xmola sakit jugak kang sape nak jaga ktorg klu dh 1 korum sakit..



ps: SAKIT ITU MENGHAPUSKAN DOSA2 KECIL....



1 comment:

AuniDelights said...

moga tia tabah menghadapi dugaan dari Illahi & moga qaseh cepat sembuh.