Terasa diri ini begitu freshhh

Ehem ehem.. akhirnya aku dapat gak perfumes ni..hurmmm cedapnya bau dia...freshh dari ELIANTO


ceritanya cmni. haritu mase aku kuar ngan member2 aku pg curve ktorg singgah kedai jenama ELIANTO ni..aku mmg pernah dgr pon jenama ni tapi mahal so mmg xlayanla. huhuhu kawan2 aku haritu pon just tengok2 jer. aku plak usha2 la try perfumes dia tapi xbeli pon..heeeee




so malamtu mase hubby aku amik dia tnyer kuatnya bau perfume ni..sape punya. aku pon cakapla ooo yela tadi ade try perfumes. eh eh still wangi lagi kan.. pastu hubby aku cakapla wangila nape xbeli. aku cakapla mahal sumela . so on last week dia bawak aku pg curve dia cakap nak pg beli socks kat socks world. so aku pon ikut jela kan.. alih2 dia g belikan aku perfumes ni..huhuhuh bestnyala......terharu pon ade gak..ngeengeengee


so stat on that day dapat perfumes tu mmg aku hari2la taram. walopon sebenrnya nak pg kedai jer..muhaahaahh mmg fresh bau dia.


best sangat kan dapat present dr org ni...rase diri ni begitu berharga kan?kan?kan?


cakap pasal peresent ni dulu mase aku keje kat KGSS mmg sllu wehh dapat mcm2..perfumela,coklatla,bungala. plg banyak dapat bunga la..huhuhuhuhu jap2 nnti aku citer di lain episod yek..


No comments: