Release a new album : PENING.

Pening kepala weh...PENING..PENING....(saje aku capslock kan perkataan PENING ni)


ini menandakan aku betul2 PENING......PENING dengan perangai si kecik ni skang ...2 hari ni dia tido kul 3 pagi korg tau x...PENING.....main sane..main sini...kemas sane..kemas sini...PENING....aku pasangkan lagu faveret dia pon dia leh abaikan..pentingkan dia punya jalan sane jalan sini..kacau orang tidur..PENING....


semalam aku jaga dia smpi dia tido..malam tadi hubby aku plak jaga dia..PENING mama qaseh oiii...skang ni plak dh pandai panjat kusi tuan2 dan puan2...dh panjat elok jer dia duduk stady baik punya siap bersandar lagi tgk tv..fuhhhh memang ade gayo weh...aku yang PENING sbb kena jaga dia..kang tergolek terlentang kang sape susah?? mereka dan kuarga mereka jugak yang susah........


step demi step ,lepas 1 kusi ke 1 kusi yang lain...aduhh PENING......


step pertama..


step kedua.. (dh mcm orang nak menari ballet dh)



step ketiga..taraaaaaaa! smpi jugak saya ke gunung everest..tingginya saya rasekan seperti gayat ketika didalam buaian... *ucapan qaseh kepada peminat dia*


Dengan muka bengis dia 2..memang kadangkala xsesuai simpan didalam camera mama ...buang aje barangkali...hurmmmmm yang penting I LOVE MOM! sekurang2nya dia berjaya mendaki dengan membawa nama baik MAMA dia...yihaaa!


mama tetap PENING sebab dia tido kul 3 pagi.. kalau kul 1 ke normal la ..ini 3 pagi wehhhhhhhh apekejadahnya la kan.......esoknya plak xreti2 nak bangun awal tolong mama dia wat keje..ni bangun smpi kul 12 tghari..e2 pon kena kejut baru bangun.kalau x HARAM......................................


ps: n now qaseh suka cubit orang..kalau xgigit dia cubit..hermmmm tersangat2la sedap weh..korg nak try???




1 comment:

y@n@ said...

hehe...sabo la ye..ragam ank sedang membesar....be da best mama~~chaiyok!!

ps:qaseh sgt comeyyyy...