Penang flavours

Penang Flavours terletak di 1utama berhadapan tapi bukan depan sangat ala2 tepi sikit dengan Teppanyaki .


dulu pernahla sekali makan sini pastu terus xpandang dh bukan xsedap tapi sebb dekat dengan Teppanyaki . so sorry 2 say la yer.. huhuhuhu aku kalau korg bagi aku pilihan antara ape2 sekalipun dengan Teppanyaki aku lagi prefer Teppanyaki. i likeeeeeeeee!


Tapi haritu ktorg makan gakla kat Penang Flavour ni nak tryla konon walopon mmg dh try pon makan sini..


sini mmg ramai org pon.. tapi haritu CNY xramai sgt.. so kami order Mee kari my hubbu favorite & Asam laksa my favorite.



Sedap sangat2.. terutama dia punya cendol................perghhhhhhhhhhhhhh



Berebut aku makan ngan hubby cendol ni..muaahahahahaha oppss xketinggalan qaseh jugak..


Rating kalau 10 aku bagi 8 sebab aku lagi prefer Teppanyaki ..muahahahahahaha!


No comments: