Penyakit M vs Gaya,Mutu,Keunggulan..

Hai guys!


Sihat ka? ha aku taula harini korg malas g keje kan? *jangan nak tipu* sebab aku pon sama..wakakakaka


kalau korang perasan sejak 2,3 menjak ni aku xde update entry pasal RESEPI kan.. bukan 2,3 menjak aku rase dekat berbulan2. e2 adalah kerana Penyakit M aku dh datang.


haritu ingat nak buat LASAGNA tapi pikir duk pikir atas kerusi dekat berjam2 sehinggala penyakit M datang dan buat muka xbersalah ibarat kita xcakap ape2 pon tadi. :)


Tapi jangan cepat mengalah dengan penyakit M ni. kita kena kuat semangat dan terus berusaha untuk membuat 1 jenis makanan yang boleh dicapture untuk tatapan di blogger. Rase xpenting yer kawan2 aku ulang lagi sekali Rase xpenting yer kawan2.. yang penting GAYA,MUTU,KEUNGGULAN CINTA



Yer ini bukan MUTUSAMI tapi ini adalah seorang budak yang penuh dengan eksyen.


Agak sudah melalut distu. ok cont


So aku pikir dan terus berpikir sambil pejam mata tengok cerita MACAM2 AZNIL ntah tahun bila ntah tu . *korang jangan pelik yer orang skang tgk tv mata pejam k* Akhirnya dapat 1 ilham nak buat SAUSAGE SWISS ROLL ,tetiba keluar resepi ni sbb dengan adanya roti GARDENIA yang hampir luput tarikhnya bersama SAUSAGE yang duk membeku dalam freze . *terima kasih xterhingga buat kalian*


Tengah duk kutang sane kutang sini tetiba terdengar suare berbunyi begini:


Suare: *berdengus* ish wat pe g 2..

Aku: saje suka2..

Suare: tadi bising bunyi makan keropok skang bunyi lain plak *mksud dia bising nak masak*

Aku: menjeling jer............


Ini namanya aku menggu orang nak tidur di petang hari. *fullstop*


Tanpa pedulikan orang sekeliling aku teruskan operasi aku. dan akhirnya inila hasilnya!



Bunga 2 aku sempat petik di pasu bunga jiran aku *sape suruh letak pasu bunga kat luar*


Resepi

roti gardenia

sausage

telur


Cara2

rebus sausage terlebih dahulu

nipiskan roti 2

masukkan sausage sira dgn telur dulu then gulung bersama roti

sebelum goreng rendam gulungan tadi dengan telur. Goreng sampai roti kekuning2gan..


Selesai sudah aku pon kejut sume orang.. ''dah2 cepat sume bangun ni makan ni..dh2 qaseh bangun2 jom pi mandi cepat!''



ATTENTIN: penyakit M a.k.a MALAS!








No comments: