Bubble tea

Bubble tea sungguh lazat sekali.. heheehheheeh *gelak 2 senaman muka* penting 2. Bubble tea ni sejenis air mula2 aku xtau aku takut2 gak nak beli yela ingt air teh je..ekekeekekek aku xsukala kalau air ade unsur2 teh ke susu ke . so dh lama2 cmner aku pon xtau ktorg try sekali perghhhhh suuuuperrrrrrrrr beb. mmg walaweeeee sedap sgt2la.... kat c2 ade dua jenis shake&blende. dua2 pon sedap. tp ktorg sllu beli shake la.. skang ni gerai bubble tea ade kat mana2 je cume depends on tukang membuat bende 2. ade yang buat ala2 je so xsedap tau. aku dh try mcm2 gerai dh.. dekat 1utama pon aku dh try dhla mahal pastu xsedap plak..aduiiii . pastu aku try kat dalam tesco mutiara ade gerai baru bukak


Yang nila gerai yang dalam tesco 2.. aku dh try wehh pon xkena kat tekak aku la.. mmg bubble dia xberapa nak kenyal.. pastu xde rase flavour yang aku order.. hammmpesss bagi aku. the best one dekat tesco mutiara jugak tapi gerai dia kat luar tau. *sorry xde logola* depan pizza hut. c2 kan wehh perghhhh superbbbbb mmg sedap. bubble dia kenyal2 perghhhh *meleleh air liur aku*



Boleh dikatakan hari2 gakla ktorg singgah beli air kat sini..kakak 2 pon dh kenal sgt2 dah terutama kat qaseh.. so extra bubble pleasseeeeeee. heheeheh

Flavour yang ktorg sllu order
RED PLUM 99%
HONEYDEW 89%
MANGO 2%
WATERMELON 10%

yang percent2 tu red aku bagi .. huhu paling cedap is red plum.

aduhhhhh sedapnyala...tgh panas2 hirup bende ni ..aduhhhh aduhhhhhh xtahannnnn


apelagi wehhh jommm la pekena bubble tea !




No comments: