Botakkan kepala ke botakkan rambut yek??

Sebelum ade yang cakap ape2 baik aku capslock kan dulu.


-GAMBAR INI TIADA KENA MENGENA DENGAN PERAYAAN THAIPUSAM BARU2 INI-

Terima kasih.


ini sume sebab rambut anak aku osak + nipis + selebet = jawapannya BOTAK kan je terus.


sian kan dia nnti dia besar takut dia malu dengan rambut dia yg nipis 2. so dia tgh baby nila aku botakkan rambut dia supaya nnti keluar rambut baru kott. tapi xpe dia kelihatan sungguh la comel bila BOTAK. *ayat penenang hati*





Harap maaf gambar setelah dibotakkan aku xsanggup nak letak. trima kasih.


Tapi dia diam weh org tu potong *baikkan?* bila tang nak potong bawah 2 ane tu suh aku tundukkn kepala qaseh. cmner aku nak tundukkn sbb dia budak lagi, bukan paham pon kalau aku cakap. kalau aku yg pakse mau dia mengamuk. akhirnya dia tunduk gak sebab ade ni.



memang dia tunduk smpila sudah..

kalau nak keluar memang topi bunga sekuntum melekatla kat kepala jawapnya...esoknya kami pg 1utama nak tgk deco2 CNY lawa ke x ke..tapi xsnap pon. malas nak tayang fon baru..wakaakkakaka


Ktorg smpi 1utama pon dh pukul 7.45 malam mcm tu. sampai2 trus carik surau . smbhyg siap2 sng hati nak jalan2..selesai solat carik port nak makan ,hubby nak makan Teppanyaki kononya sbb qaseh nak makan nasi. qaseh ke sape??? xkishla sape2 kan jnji knyg ...Skang pe'el si qaseh ni xboleh nampak kartun yang berlagu2 bila bayar 1 ringgit. pening kepala aku kalau ade 10 bende alah ni xke 10 kali dia naik..pastu xke plak 10 inggit ko melayang???





Dari jauh dia dh nampak bende alah ni. belum ape2 g dia dh joget2 sebab dia tau bende 2 berlagu2.. kalau x dia nak naik yg RM2 inggit weh.. aku xkishla jnji dia happy tapi dengan alasan yang xberapa munasabah laki aku ckp xpayah sebab dia kecik g takut jatuh. so ktorg pg ke barney ni waktu tu ade budak cina tgh layan so ibarat tgu turn la jawapnya wehhh lama betul bapak si budak cina ni bergambar kat citu..xpuas hati dgn gambar anak dia latu! ngeeeeeeee


ok lg 1 perangai si qaseh skang ni bila dh jalan xmo balik plak..waaaaaa ssh la cm ni.. belum lagi masuk kete baru nampak pintu kete nak bukak dia dh menangis xnak masuk..nngis bukan sekejap ,lama wehh pening kepala aku dalam kete dgr sore dia jer. pastu hubby bawak pg giant plak sbb dia nak beli barang dia. keluar je kete qaseh excited weh dia tau kott nak jejalan.. then nak balik dia nngis g..huhuhu sabar jela. dalam giant

ade hati nak berjalan tapi akhirnya????



duduk ditengah jalan....ibarat minah bunga sekuntum kan??? dan akhirnya jugak kasut dia jadi mangsa.....



mangsa kedalam mulut qaseh.. nyumm nyumm sedap gamaknya ..Akhirnya jugak dia tido dalam keadaan terngaga! i likeeeeeeee



oopsss! gambar ape ni??? ni bukan gambar qaseh tido??? ape ni??? lu pikirla sndiri!!!



ade persamaan x gambar tadi ngan gambar ni?? cube korg cari.....kalau masukkn lolipop muat 2 aku rase..

penatla ni.. tp smpi umah dia dh bangun pon. tido balik dalam pukul 12.30 pagi .huhuhu





-Harini malas nk pg keje.. pagi2 lagi dh mcm2 main kat kepala aku. nak MC la nak HALFDAY la nak ahhhh mcm2la.. sbb mengantuk!!!!!!!!!!!!!!!-


No comments: