Berjimba-jimba!

Yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *motif????*


Saje nak tepek gambo aku ngan si qaseh ni... perangai dak tecik ni skang mcm2!



pantang nampak camera dia posing lentok kepala.. *wahh mcm pantun 2 kerat*



nyumm2 bab makan no 1.


aksi suap menyuap..



kalau aku over dari dia mesti dia usha cmni tau..eeee xsuka! kalau xcaya tgk gambr g 1 ni...



tengok 2 kening dia kerut kan.. e2 tandanya dia pelik tgk aku over dari dia la 2.. tapi gambar ni ade 1 kejadian disebalik kejadian terjadi..

ni sbb hubby aku yang nak tgkap gambo ktorg cmni gayanya. so aku dh readyla si qaseh plak tengok aku cam nak gado last2 dia dekatkan kepala dia kat bahu aku sambil mengigil mulut dia nak gigit bahu aku tapi xdapat ,wakakaakakaka dh xdpt gigit plak dia tarik pipi aku 2x. huahauhauauahaah geram la 2..!





Tido dalam iman...................

No comments: