Almost done...

Alhamdulillah persiapan majlis harijadi anakanda aku almost done..lalalala *mcmla buat kat dewan ko ni pon* hehe biasela walopon buat di rumah je tapi nak jadikan dia 1 majlis yang happening memang agak susah..segala makanan kena yang sesuai,dessert kena ade,kek,Doorgift.etc.

Makanan kakak aku masak nasi tomato,ayam masak merah,jelatah.
Dessert puding kek,agar2 etc
Makanan sampingan Roti jala,bihun singapore,sausage swiss roll,popia goreng.

Kek aku dah tempah 3 minggu awal weehh kat kawan aku *mak dia memang buat kek sedap sgt* kek dia pon sangat2la lawa dia deco. *gambar kek surprise!!*

Doorgift aku order coklat bukan 1 malah 2 jenis yang 1 lolichoc aku tempah 1 gambar je iaitu DOREAMON yang 2 coklat box gambar girl gadget , etc.






cute kan? sesuai sgtla untuk birday party..kalau korang nak rase kena dtgla..*bukan ugut tapi mengugut* wakakakaka


KITA HANYA MERANCANG,TUHAN YANG MENENTUKAN.........................


2 comments:

Unknown said...

wah.. mesti meriah birthday bash qaseh ni nanti kan..

ramai ke jemputannye ni?

qaseh tia said...

xramai pon..ahahahah 50 je..ngeee