Saya budak baru belajar..kuikuikui



Harap maap ,entry diatas tiade kena mengena antara yang idup ataupon yang meninggal dunia*innalillah* memang pon tajuk xkena ngan ape aku nak tulis..huh! suka hati mak cik la..blog aku..wekkk hehehe
aku sebenarnya confius la weh..birday anak aku semakin hampirrr . so yang bermain di pikiran aku samaada nak buat birday party dekat mana?? rumah aku?? *xmungkin* Mcd?? *maybe* steamboat?? *maybe* KFC *no no no* kedai mamak?? *nehi nehi* taman tema air??? *leh ke yek* sng2 umah mak jela..weeeeeeeeeeee

xtaula wehh kat ne yek??? aku xkisah mana2 pon bole tapi aku search tenet klu kat MCD ade limit time so xpuasla, KFC xmungkin coz ade kanak2 sekali mcm xsesuai makan ayam,rumah okla kot coz leh ajak ramai orang..hurmmmm any idea wehhh

saje gediks santai plan awal2 coz sng kan..*ke coz ko yg over excited* ngeeeee sikitla. KEK plak nak bape kg yek?? aku ade tnyer member aku mak dia pandai wat kek murah je aku order 9 inci 80 hinggit jer..okla 2 kot..

Tetamu mmg ramaila rasenya ,biasela kan sejak ade FB ni ..huhu ketemu balik rakan2 ku yg sudah lama ilang contact..siap ade anak g..hurmm mesti meriah punya..kawan hubby lagi okla rase2nya adela dalam 100 orang kottttttt .mesti ade koottt lagi coz tgh confius..biasela baru first time nak wat tuk anak..weeeee xsabarnya!kawan2 blogger pon akan ku invite..:)

Masak??? xtaula wehhh cmner yek...masak ke?catering ke? hurmmm xtau!! klu masak penatla plak..kalau catering pon mcm ok kan? ape pendapat korg ..tolonnnnnnn. ke sape2 nak dtg kena bawak 1 jenis makanan ok x?? hahahahahah *mesti xde org dtg :(*

Wateverla..ape2 pon aku tetap wat besar2 gitu coz nak wat reunion sekali! kawan skolah..hahahah *gelak xikhlas sgt*

okla,smpi skang aku tgh carik menu untuk birday party nnti..huhuuhu any suggestion?? comment k..*ooppss lupa dh xleh komen* heheheh *nnti ade manusia2 yg dengki pon mengomen* wekkkk no!no!no!

kla aku nak cont Berchatting ngan member.. Peace!

No comments: