Qaseh yang manja ~~~~~~★



Salam n very Good morning ~~~~

Di pagi yang indah ni aku nk mulakan dengan gambar anak aku ...hehehe

Harini aku nak story about my daughter yang semakin manja ni....

ni semalam punya story ler..aku ngan dia jer berdua kat umah ,my hubby dia tgh rajin so dia jadi

penangga kat umah org kawin..


so aku ngan anakku jerler berdua2an...heheehehe

aku nak bangun dia nngis, aku nak agkat kaki pon qaseh xbenarkan..hikhik

aku bukan pe aku nak g mandi (xkanla aku xnk mandi smpi my hubby balik kan)

so aku wat xtau jela .aku biarkan qaseh melalak kejap..heheheeh sian dia

pastu lepas mandi mstilh nk pkai baju ( ke ade yg xpaki baju) heheheheeh

aku agkutla qaseh sekali (coz aku ni duk umah pon nk kena carik baju punyala lama)

so nila gambar2 yg aku capture..hikhik anak aku bersama timbunan baju...

cukup seronok dia aku letak atas ni..hikhikik





So guys tgu my next entry psl qaseh dh berjaya hisap ibu jari kaki dia..heheheeheee bye!

No comments: